2008年11月4日星期二

我被Tag了!

我被Tag了,在生命工程师-霈帷的家看到自己被Tag。|||oo
我也来玩玩, 看咯:

1.What's your ambition?
一家人健康,孩子开心长大。

2.Who is more important to you?Friends or Boy/Girlfriend?
我的孩子。

3.What kind of pictures do you like to take ?
孩子的照片. (记录成长过程)

4.Do you think you have enough confidence?
没有,特别是对教养孩子方面。(我是个超级烂的妈妈)

5. How many babies you want?
两个刚刚好,再多负担不起。

6.Do you believe in seeing a rainbow after the rain?
没有亲眼见过雨后的彩虹,但相信偶尔有美丽的雨后的彩虹。

7.What is your goal for this year?
家人健康,特别是我妈妈。

8.Do you believe in eternity love?
不相信。

9.Are you slacking now?
每天都跟时间赛跑,不可能。

10.What feeling do you love the most?
跟孩子拥抱一起的时候。

11.What do you usually have for your late night snack?
很少, 通常是孩子要求才会煮面。

12.If there's anything you want to tell the ppl you hate?
他妈的。

13.Do you cherish every single friendship of yours?
不是每一个, 但还是会有值得珍惜的。

14.What does 'flying' means to you?
飞? 像小鸟自由自在的在天空飞翔。

15.What do you crave for the most currently?
老公赚多多钱, 我用多多钱。

16.Describe the person who tagged you in 5 words :
1)开朗 2)有智慧 3)美丽 4)有自信 5)可爱


17.What have you done to yourself make yourself happy?
一个人shopping 还有去书店看书。

18.What will you become in another 10 years to come?
希望是个开明的妈妈 (希望是跟孩子可以说心事的朋友)

19.Which place used to be your favourite destination but now you hate the most?
没有, 我的反应比较迟钝还没有特别讨厌的地方。

20.How many years have you been blogging?
去年开始。

接下来也希望以下几位可爱的朋友接手:-
1)christine~紫雨~
2)键轩惠馆
3)家有2犬-女女

1 条评论:

died 说...

哦,你TAG他们有被骂吗?哈哈,短的TAG比较可以接受吧,太长的TAG真的很闷.嘻嘻,谢谢你赞我可爱...哈哈